kolmapäev, 16. aprill 2008

Maailm avardub

Mõtlesin siin , et küll on raske ja koguaeg tamp peal , aga samas on ju ikka kõik super ning tahtmist on küllaga. Hommikused Vanalinnas jooksud ja möirgamised ning pidev kultuurivaenlase tunne kui hiilid kassast mööda ja tahad teatrisse saada.
Sellega seoses - käisin eile "Tõde ja õigus 2" vaatamas ja ühtlasi ka Põrgulava viimasel etendusel enne 2011 . Hämmastama pani see , et kestis vähemalt 4 ja pool tundi , aga ei hakanud igav ega midagi ( äitähh Elmo ).
Ma ei teagi nüüd , mida ma siin kirjutada tahtsin teile mu kallid kaasvõitlejad , aga igaljuhul jätkake samas vaimus. Ise aga võtan nüüd sule pihku ja hakkan Taavile vägivallast kirjutama.

Sõprus ei küsi
“Kas oled mu sõber?”,
ta tuleb su karguks,
kui su ihu on nõder.
Ta ei küsi, kui pruut
“Kas olen sul ainus?”.
–ta toob pudeli veini
ja toetab su vaimu.

0 kommentaari: