neljapäev, 7. august 2008

öös on toimetulek

on öö. istun kodus oma toas. ja nõnda istun mina igal öösel. olen üleval ja olemas. mõtlen mina mõtteid, mis rahustavad. ja vaatan ringi ja püüan aru saada, mida näen. päeval näen inimesi ja seda, et nad kõik on järsku suureks saanud ja öösiti näen ennast ja seda, et mina ise olen suureks saanud. vähemalt maailm on küll rohkem päris kui iial enne. mina püüan hakkama saada. mõtlen nii, et saaksin hakkama. öösiti mõtlen. kodus oma toas.

3 kommentaari:

Liisu ütles ...

tead, mis.
ma hirmsasti tahan Sinuga koos ühel ööl mõelda.
miks mitte meie uues korteris.
mis Sa arvad? päris tõsiselt.

Mari. ütles ...

aga tead, mis
seda me teemegi! ühel ööl mõtleme koos, meie uues korteris.
mina tahan ja väga tahan!
päris tõsiselt!

Kirsti ütles ...

mind ei tahagi?