laupäev, 29. november 2008

Ragne moto

Me võime arvata, et teised mõistavad, mida mõtleme, aga see ei ole nii. Kui te näeksite seda pilti minu peas, ei peaks ma kunagi seletama, mitte kunagi, sest mu sõnavara ei leiuta nii kiiresti sõnu kui mu tundemootor emotsioone. Kurat küll, miks ei võiks tunne lihtsalt üle kanduda nagu telepaatia, siis ei peaks mitte kunagi tülitsema. Ma ei viitsi enam seletada, ma ei oskagi ( mulle anti pidulikult üle "Lootusetu seletaja 2008" ja "Teistmoodi seletaja 2008" ja "Seletab-asja-keerulisemalt- kui- see-tegelikult-on 2008" ja "uued seletuszestid eriauhind" tiitlid). Kes pole nõus võib küsida minu käest kuhu kaebama minna, ma proovin seletada. Kõige lootusetuma tiili andsin iseendale. seda ma ei hakkagi seletama mis see on, sest ei saa aru ise ka päris täpselt, mis sõnad seda väljendada võiksid aga tunne on kohutav.
Seletamisest siis nii palju.

0 kommentaari: