pühapäev, 25. jaanuar 2009

uudisteagentuur NSR

Hilda(läheneb seitmekümnele altpoolt): Mul on kodus siuke kass, siuke suur
Urve( samaealine): Kas ta on ikka ümmarguse näoga, mulle meeldivad ümmarguse näoga kassid
Hilda: Mul on ilus kass, ikka. Kohe kui ma ta sain hakkasin teda heasti toitma, et ta kasvaks
Urve: vaata et sa teda üle ei toida mul ühe tuttava sõbranna toitis koerad üle nii et süda jäi haigeks. Kui lahkamine tehti siis oli süda puha rasvas. Aga ega ta toitis ka neid praemuna millega veel. Nii ikka ei saa ju.
Hilda: Ega ma paksuks siis ei toida, ta ikka kasvab ka mul. Ilus suur kass tuleb.
Urve: Ma pean sulle külla tulema siis täitsa vaatma teda.
Hilda: Tule jah, ma täitsa kutsun sind kohe, tule ikka jah. Tead ma võtsin ta Silja käest, tal oli neid mitu ja siis ta oli selline väike, armas aga väike ja siis ma hakkasin teda kasvatama, et tast ikka ilus loom tuleks.
Vaike( samaealine. Istus seni nurgas, jälgis ja vaatas, torisev nägu peas, endal kogu aeg selline aura peal et tahaks midagi vahele öelda ja nüüd oli paras hetk): kusehais on kõigil ühesugune.
Paraku oli üteldu liiga vaikne ja kaks entusiastlikku ei pannudki esialgu torina tähendust tähele.
Hilda(sõbralikult, huvitatult): mis sa ütlesid?
Vaike:( natuke ehmatanud, et peab uuesti ütlema, paus kannab ta kahtleb, aga peab ikkagi uuesti ütlema): Et kusehais on kõigil ühesugune.
Heatahtlik naer, ei tehata porisejast väljagi. Muidugi, sellega on juba harjutud, sest koos laupäeviti saunas käidud juba tükk aega ja kõik on leppinud sellega milline keegi on. sest nii on.

(NSR- naised saunas rääkisid)

0 kommentaari: