teisipäev, 24. märts 2009

Hei hooo!

Olles veetnud oma esimese "ülitoreda" päeva siin Viljandi haiglas, tulin mõttele, et võiks ka postitada lõpuks midagi vahvat.... tundub siiski, et ei tule. Aga igatahes on mul tunne nagu ma oleksin 70 ja peale. Ma olen ühes palatis koos kolme toreda vanahärraga, kes on ülimalt sõbralikud ja abivalmid. Üks tore onu tõi mulle näiteks kuus "Anne" ajakirja ja andis ka oma pirni ja kaks küpsist.

Siit kaheksanda korruse aknast vaadates näeb Viljandi väga ilus välja ja ma juba igatsen Rimi kartuleid ja hakklihakastet. Miks ma seda mainin on see, et tangupuder õhtusöögiks pole minu maitse. Hommikusöögiks sobiks paremini aga mida mina ka tean!

Hetk tagasi tõi õde mulle sinise potska, kus on mu rohud, mida ma pean õhtul ja hommikul võtma. Nii põnev!!!!

Ka minu sülearvuti on saavutanud suure populaarsuse, ajan siin vanade meeste pead segi. Kõigest poole päevaga olen suutnud 65 aastase mehe panna unistama oma rüperaalist. Tubli Siim!

Lõpetuseks midagi palatikaaslaselt: Meil olustveres oli arstiks kolme varbaga lätlane!

0 kommentaari: