reede, 11. september 2009

Draamafestival 2009: vahekokkuvõte

Ega siis iga päev teatrit pask kesine. Ometi kui jälgimäe Lätit kaotamas - viga käes. Ebatasane tasandamatu hoovus, lämbe õhk, tolmused tänavakivid, millelt kraabib järjekord jälgi - see kõik on teistmoodi. Elo. Vana Baskin võõras keskkonnas kriibib ligipääsmatult lähemale. Mulle tundub, et nii öine kohv võib teha pahaendelisi keeristorme põhiseadusesse. Kuldsinine päev, taamal vägistamas jogurtit trükkal, kes silmitseb su sinakasrohelisi põlvikuid. Keegi sipelgas armatseb, aga ei malda rünnata rohutirtsu. Hommikul tuleb väike mees traksidega, õhtul kruusisang katki. Dali on tõsine vana. Uudis! Kõhuvalu ei kavatsegi märatsemist lõpetada. Ahaa - Athena kohvik pakub naistele hügieeniprotseduure kärmelt, Kasterpalu jookse. Ometi vaatab vokaal jämedalt kurku tõele. Läbi ukse sobimatu sööst, läbi akna piinlikkust tekitav viiruk. Kohandatud karje, läbitud maa. Õlu peatub magamatuse äärel. Festivaliklubi toimub kuradi...jah. Ebajuriidiliselt ära tehtud. Mõnikord tundub meilegi andetutele pantomiim keeruline. Uudis! Või ei? Kahhelkivid põrmustatult nähtamatud. Oi vahi. Vahi. Gen leigelt kuum, Taavi mässab oma luukeredega. Vat nii, sedasi see tundub, raisk, punane kardin põleb. 56 meest mahtusid purki ära ja tahtsid endid kratsida, marineeruda ja surra sinna haisvasse, läbimõeldamatult ebamugavasse seltskonda - kõigil oli see hingel. Kondoom ingli perses.

Kokkuvõtteks:
Seekord jäi kahurvägi rõõmsalt ukse najale.

Muljetasid Ott, Ragne, Hendrik, Kait, Liisu ja Jim.

3 kommentaari:

Liisu ütles ...

Ma ei mõista, miks keegi seda postitust ei kommenteeri, ma täiega kommenteeriks!

Ott ütles ...

mina ka.

Mari Poku. ütles ...

mina just vaatasine, et näed siis.. et teie postitust on kommenteeritud, aga miks keegi minu postitusi ei kommenteeri. aga no võta näpust. naljakas probleem:D