laupäev, 3. oktoober 2009

Pea vahetus

Ja teate, kui mu soov on omada kunagi sooja kodu, saada lapsi, armastada ja teha teatrit, mis tuleb mu südamest, siis ma ei peagi ju töötama stseenitehases. Ma ei pea seda tahtma teha. Ja ma võingi nokitseda oma mõne väikese mõtte kallal, mis mind sütitavad ja ei pea tõmblema, et leida suuremat sidet kuningaga kui see on. Ma võingi teha vaid seda, mis mulle tõesti korda läheb, kartmata. Kedagi ja midagi kartmata. Edule ja tähelepanule mõtlemata.
Ja selle eest tänan Ukut ja Pärti ja teisi ka. Nemad andsid mulle selle vabaduse, mille olin enda eest ära peitnud.
Kuidagi kummaline ja peapööritusttekitav on see Vabadus, kui pole temaga ammu kokku puutunud. Harjumatult kerge on olla. Ja samas ärev.



Andsin killu oma peast ja olen avatud vahetusteks.

2 kommentaari:

Mari Poku. ütles ...

Liisu! JAH!!!!!!!
Mina ka!
Ja seda tunnet tuleb tõesti hoida!

Kirsti ütles ...

Liisu, ma pean seda hakkama üle lugema iga päev