pühapäev, 29. november 2009

Aken

Kui Lossi 9-5 maja aken südaööl sisse löödi , haarasin mina telefoni ja helistasin politseisse - öeldes , mina olen Kait Kall , võite googeldada kui tahate , ma olen normaalne mees. Hetk hiljem vaatan siis teisi mehi - Vallol on keset tänavat uisud käes , Raidul moosipurk , Imre istus politsei bussi. Algas jälitus , kuna me teame täpselt kurikaela mõttetegevust , saime Raiduga ühe mehe kinni. Aga kui ma seletasin Imrele kuhu politseiga tulla , pani poiss jooksu. Lõpptulemus , moosipurk läks käiku - Rait mudane , õrnalt verine ja Kelm politseibussis ning saime koos politseiga aknast rõõmsalt pilti teha. Ööd on siin mustad !

4 kommentaari:

Jim Ashilevi ütles ...

Wow.
Vähe ei ole ööd Viljandis mustad.

Liisu ütles ...

Tundub, et...
elu käib!

Loore ütles ...

Viljandi nigu väike tshikaago!

Mari Poku. ütles ...

oh sa raisk. tunne ennast või Tallinnas turvaliselt.