reede, 13. november 2009

Täiesti üksi oma palavikuga.

4 kommentaari:

Ragne ütles ...

Sa ei ole üksi, sest kusagil mäe nõlval suure valge maja keldris on veel üks neiu süvenemas oma kergelt ebamaisesse olekusse, kaaslaseks vaid peavalu ja pärnaõie tee. Pühendan oma järgmise köögirännaku sulle.

Marion ütles ...

Sa ei ole üksi, sest just jõudis tagasi Tallinna-koju üks Marion, kellel on päeva jooksul temperatuur tõusnud 39 pügalani. Head und.

Liisu ütles ...

Mul pole kunagi nii hea meel olnud selle üle, et keegi haige on.
Aga igatahes head higistamist!!!

Liisu ütles ...

Kuulge - mingi vandenõu sünnipäevalaste vastu! Miks just mina, Ragne ja Marion haiged oleme, ah?

Aga et oleks plaadid kirjutatud, ma ütlen! Soovin, et igaüks teist kirjutaks mulle sünnipäevaks autosõiduplaadi. Aitäh.

Ma ei jaksa enam pikali olla ja põdeda, aitab nüüd küll! Tahan teiega grimasse teha ju...