pühapäev, 1. august 2010

Kiivad armastajad!

Tulge siis vaadake Kiivaid kah, kes aga näinud ei ole.

Etendused 21; 22; 23; 27; 28; 29. ja 30. augustil algusega kell 19.00 Dominiiklaste kloostri hoovis.

Augusti keskel võite hakata märku andma, et kes ja kas ja millal tahab vaatama tulla ja siis saan teid ehk sebida sõbralisti, mistõttu võite odavama pileti osta. Ja minu sõbrad olla.

5 kommentaari:

Ott ütles ...

mina tahaks küll sinu sõber olla. aga ma ei tea veel mis kuupäeval.

Mari Poku. ütles ...

no ära mureste, mu parim sõber. Küll selgub see aeg ja siis annad minule teada.

Marion ütles ...

Mina tahaks ilma tulemata Su sõber olla kui tohib..? Jõuan vist 30-ndal alles õhtl ja ma kardan, et jetlag saab olema mastaapne.
Aga millal me kahekesi koos Moostesse põrutame kursale järgi?

Mari Poku. ütles ...

Ikka oled minu sõber!
No kui sa aga tagasi oled, siis põrutame. Mina sõidaksin 31. augusti õhtuks kohale. Hommikul ravin veel pead viimase etenduse pohmakast ja õhtupoolikul võiks ajama panna.
Seda selgitame!

Marion ütles ...

Kõlab nagu plaan. Siis ma ehk jõuan isegi koti ümber pakkida :)
Mmmuah!