pühapäev, 11. jaanuar 2009

Kuidas ma ta ära tunnen? Kuidas ma tean, et just see on see õige? Ükskõik siis kas ma olem purjus või kaine või selge või segane? Kuidas ma tean, kes on õige? Kuidas ma tean, ms on õige? Kuidas kurat pean ma seda teadma kui kõik vihjed põgenevad? Kas üldse keegi peab teadma? Kas üldse on võimalik teada? Kas kõik senini juhtunu on illusioon? Luul? Mõte ja ei midagi muud? Ma igatsen teada. Ma vajan teada. Ma vajan. Ja see kõik on asjata. Sest on võimatu teada. Päriselt teada ja elada selle teadmise järgi. Sest sellist teadmist ei eksisteeri. Ja oi kuidas see mind hulluks ajab..

1 kommentaari:

Kirsti ütles ...

kallis, sa oskad juba küsida ja see on esimene õige samm, sest küsimusele tuleb alati vastus. Samuti uued küsimused, aga seda täpsemini sa teada saad...ära ole kurb ja tee mis sulle meeldib teha ja ole nendega koos, kellega meeldib olla-siis on sul kõik olemas