neljapäev, 10. detsember 2009

Eksistentsifilosoofia

Mind pole olemas. Olemas on ainult see mis moodustab mõtte, et mind pole olemas,see mis on sellest mõttest kõrgem, sest ta moodustab selle mõtte järelikult tuleb mõtte selle miski seest. Sealt tulevad kõik mõtted. Ka need mõtted, mis minu moodustavad. Järelikult see kes ma praegu olen on minu mõtete kogum. Kui ma muudan mõtteid on tekkinud hoopis teine mina. Järelikult mind pole olemas, olemas on ainult see mis loob mina. Kes see on?

8 kommentaari:

Jim Ashilevi ütles ...

See on jõuluvana ja ta on sinu poole teel, vits käes, et vaigistada väikse Kirsti mõtted ja saata ta marss õue mängima.

Ott ütles ...

mine persse!

Liisu ütles ...

Ott!
Koma ju ütles, et õige on mine perse.
Jäta meede,lurjus!

Ott ütles ...

perse on nimetav. persse on sisseütlev!
lurrjus.
sa ometi peaksid olema ju vähemalt sama tark kui mina.

Loore ütles ...

lurjus vs purjus!?

Kirsti ütles ...

Ma alustasin olemasolemise teemat- kohe tuli mängu jõuluvana, perse minek, ja purjus lurjused? Väga huvitav.....

Kait ütles ...

Kirsti , loll oled vä ?

Kirsti ütles ...

Mind pole olemas ju, kes siis loll on?