kolmapäev, 3. märts 2010

Päevad tulevad ja lähevad ja proovid nende sees tulevad ja lähevad. Mõni proov on toredam ja mõni üldse mitte. Ja nad kõik on rasked. Väga, väga rasked.
Sest mitte kegi ei ole mulle kunagi õpetanud vähimatki selle kohta, kuidas proovid toimivad, mida nendes tegelikult tegema peaks. Mis järjekorras oleks kasulik asjadele läheneda. Ma ei ütle, et kui mul see info oleks, siis ma seda ka kindlasti kasutaksin..ei. Aga see pole üldse oluline. MingiGI baas võiks mul ju olla selles vallas pärast kahte ja poolt aasat "lavastajaõpet". Tõsi, ma olen olnud osaline prooviprotsessis. Ma olen teoreetiliselt isegi nagu midagi lavastanud. Natuke. Aga see on kõik olnud nii turvaline - omad inimesed, oma keskkond. KOOLIkeskkond. Koolis tehakse ju kõike nii teistmoodi, kõik on nii avatud proovima, hullusi tegema, eksima.. Isegi siis oli mul probleeme. Ja nüüd inimesed, kes mind ei tunne, keda mina ei tunne..koht, mida ma armastan, aga mis on mind kunagi vastu võtnud hoopis teisel moel.. Tegelikult on kõik korras. Täiesti. Keegi ei ole surnud ja sellest saab veel asja.
Aga teid ma igatsen. Teie lolli juttu ja tarka juttu ja naermist ja nutmist ja hunnikus elamist. Ja suhtlemise ausust ja vahetust ja loomulikkust. Armastust.

3 kommentaari:

Loore ütles ...

Äh, enne viimast lõiku jätsid jutu täiesti pooleli. Kirjuta lõpuni!
Ps. ma olen Sinu poolt!

Mari Poku. ütles ...

vist on jah unaruse mõistmise aeg. oleks nagu vaja ise hakata unarusest välja ronima, päris iseseisvalt ja kuidagi üksi. Meid on sinna pandud ja nüüd on vaja ise või toega säält välja tulla. Raske on ikka. Ja rahu on siis vähe. Aga eks sa tea.. me kõik ronime ja siis ühel päeval hingame kõik koos hinges kinni hoitud õhu kergendusse välja. Hoia ennast ikka ja Ise!

Maili ütles ...

Öösiti enne magama jäämist tuleb vahel hirm peale, aga muidu paistab akende taga päike ja vihmaveetorudest välja rippuvate jääpurikate lõpp on lähendal. Kuidas lavastada? Millised märkused Tegelikult töötavad? Kuidas säilitada endas enesekindlus ja kuidas mitte detailidesse tervikut ära kaotada?? ja ? ja siis veel ?????, aga kedas see tegelikult ikka huvitab (?) Oma Omani jõuame kunagi nii kui nii. Ja jõuamegi. !