esmaspäev, 1. märts 2010

Mina usun!

Kõik, mida Sa soovid, tuleb Su juurde. Sa pead seda vaid tõesti väga-väga soovima.
Aga ole siis ettevaatlik, mida Sa soovid, sest see lähebki täide :)

6 kommentaari:

Jim Ashilevi ütles ...

Mhmh. Näiteks mina soovisin endale terve nädalavahetuse uimesid ja nüüd, kurat, saingi. Mida ma teen nendega? Tõsiselt. Need pole vaalauimed, need on mingid fcking kuldkalakese omad. Ja need asuvad mul ninas.

Kirsti ütles ...

Ma tahaks teada seda põhjust,mis ärgitas sind seda kirjutama. Kallis? Ma näen su silmis kavalat tulukest ka läbi interneti....

Marion ütles ...

Mulle jälle kunagi üks tuttav rääkis, et põhjus, miks unistused tavaliselt ei täitu on selles, et inimene soovib ja soovib midagi ja siis kui see on juba peaaegu käes, siis ta hakkab kahtlema. Ja selle kahtlusega rikubki kõik ära.
Pärst seda märkust olen hakanud ennast unistades rohkem tähele panema. On küll nii, jah.

Mari Poku. ütles ...

isegi minu horoskoop ütles täna seda.

Loore ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Loore ütles ...

Esiteks, Jim - ma loodan, et Sa oskad oma uut kingitust nautida. Kirstile - see oli äratundmine. Marion - usu, mitte ainult ära unista. Ning Marile - http://www.youtube.com/watch?v=loKeR2RKHJ4