kolmapäev, 2. juuni 2010

Täna


Vaba päev nagu mittemidagitegemise nautimise ainuke võimalus üle 3 kuu. Aju pehmeneb. Kohvitass täitub tänu Ragne vanemate väljaminekuna tehtud (täiuslikule) kohvimasinale. Keha on duši all kauem kui peaks. Nägu on igasuguse lisanduseta rõõmus ja puhanud. Kell on seitse läbi ja mul on tunne, et see uneuim võiks kesta veel veidi. Aga te meeldite mulle. Ja mulle meeldib teiega seda Shakespeare'i väänata - tragöödia komöödiaks :) Mitte et see meelega nii oleks, aga vahel kuidagi kujuneb. Mulle meeldib kui Jim läheb küttesse kui publik naerma hakkab ja mulle meeldib, kuidas Tõnn vahel peab Ivole otsa vaadates vahel muiet tagasi hoidma või on see mu kujutluses, mälestus proovist). Ja mulle meeldib kui seksikad on Liisu ja Maili oma paljaste selgadega ja kui nad mulle põsemusi annavad ja kui vastik neil olla on kui rüütlid neid mõnitavad. Ja mulle meeldib Liisu rüütel, sest ta on nii kaval. Ja mulle meeldib kuidas Mari Ivol munadest kinni võtab nii, et endalgi hambad vihast krigisema hakkavad. Ja mulle meeldib, kuidas Madis seisab nagu poolkuu ja kuidas see väline kuju nii hästi mulle edasi annab tema juhmakust. Ja mulle meeldib, kuidas Ivo on graatsiline, kui ta Edgarina üksi valguses laval tegutseb. Ja mulle meeldib kuidas Katre ja Ragne Kaidule kaela hüppavad. Ja mulle meeldib kuidas Ott mulle otsa vaatab, kui ma küsin kus ta habe on. Ja mulle meeldib kuidas Siim oma pilku proovib selgena hoida, aga millestki aru ei saa. Ja, Loore, mulle meeldib, kuidas sa naudid muusikat. Ja mulle meeldib kuidas Kait mu õlale vinnab ja pärast seda mulle meeletuna järgi jookseb..... nautida on palju õed vennad......Shakespearid.

(igasuguste probleemide vältimiseks: pilt on pärit järgnevast blogist stantonssheetmusic.files.wordpress.com)

0 kommentaari: