neljapäev, 24. märts 2011

Esimene rida

Mul tuli täna üks unenägu meelde, mida kevadel nägin:

"Meeste laulud" etendus. Riina Maidre on haige. Peeter Jalakas tuleb minu juurde ja ütleb, et mul tuleb Riina tantsu asendada, aga kuna ma poole tunniga seda selgeks õppida ei jõua, siis ma tulen lihtsalt topless lavale, sest muidu ei hoia publik minu peal piisavalt kaua tähelepanu. Vastuvaidlemist pole, muidu viskab koolist välja - kas olen siis professionaalne kunstnik või ei ole või niisama taidleja.
Ootan siis lava taga, pluus juba seljast võetud hoian rindade ees. Nägu viril ja loodan et juhtub mingi ime, et ma ei pea seda tegema. Taavi Eelmaa tuleb oma suurepärases kostüümis minu juurde ja nii muuseas ütleb: " Ära põe, esimene rida paneb sulle tisside vahele ja jumalast lõbus on!"


0 kommentaari: